Onze school
Ieder kind heeft zijn talenten, die wij alle ruimte willen bieden. Naast de cognitieve ontwikkeling hebben we oog voor de emotionele, sociale en expressieve
ontwikkeling.
Ons onderwijs
De Spelwert geeft het onderwijs vorm vanuit drie ankerpunten die bijdragen aan de betrokkenheid van kinderen en geven betekenis aan wat de kinderen leren: Samen, Met handen en voeten en Bewegen.
Nieuwe ouders
Spannend: voor het eerst naar school! Voor uw kind, maar ook voor u. Alle informatie over onze school vindt u op de website en in de schoolgids. Natuurlijk bent u ook welkom voor een kennismaking en rondleiding.
Welkom op de Spelwert
Als u door De Spelwert loopt, ziet u allereerst een grote groep kinderen die vrolijk, nieuwsgierig en leergierig met hun schoolactiviteiten bezig is.
Op deze website leest u hoe wij op De Spelwert achter onze kinderen staan; om ze vooruit te helpen in de maatschappij. We laten zien hoe ons team uw kind – in de tijd dat het bij ons naar school gaat – begeleidt in zijn of haar algehele ontwikkeling. Daarnaast vindt u hier allerlei praktische informatie.
Heeft u nog vragen, ideeën of suggesties? U mag altijd even bellen of mailen.
Hartelijke groet,
Het team van obs De Spelwert
Kalender
Evenement details:
-
do19dec2024
Kinderen vrij om 12.00 uur
Onze Ankerpunten
Samen
We vinden het belangrijk dat kinderen leren om met elkaar samen te werken en gaan ervan uit dat leerlingen niet alleen van de leerkracht kunnen leren, maar ook van elkaar.
Lees meer >>
Met handen en voeten
Ieder kind leert met vallen en opstaan. Wij willen dat leerlingen op De Spelwert gevarieerd leren: door te ervaren, te onderzoeken en te ontdekken.
Lees meer >>
Bewegen
Bewegen is goed voor je, ook tijdens het leren. Door te bewegen komt er extra zuurstof in het brein en ontspannen de leerlingen, waarna de concentratie beter is.
Lees meer >>
Nieuws
Kennismaking
Wilt u kennismaken met de school of heeft u interesse in een rondleiding? U bent van harte welkom, we maken graag tijd voor u!
U kunt ook uw online afspraak reserveren.